..

<html>
  <strong>gumman&nbsp;. jag vet inte hur jag ska börja . du är
  verkligen en fin person , och du betyder väldigt mycket för
  mig . du är som en syster för mig som alltid finns där och
  bryr sig och tar hand om en . en som verkligen fattar hur man
  mår och inte frågar för många frågor . alla behöver en som
  bryr sig , en som finns där för en , en som man kan vända sig
  till om något är fel&nbsp;, en som står kvar vid ens sida ,
  jag har en sån vän och det är&nbsp;josephine ulfemar&nbsp;.
  du är en sån vänn som jag vänder mig till om något är fel ,
  det är dig jag vänder mig till först och berättar allt . mitt
  liv är inget liv om inte du finns brevid min sida , jag är
  otroligt glad över att du är min vänn . tack för att du finns
  älskling . jag har redan så många minnen med dig , alla sms
  &amp; texter vi skriver haha . om du bara visste hur rädd jag
  var när du skrev det dära smset , jag satt och grät i bilen
  och mamma försökte lunga mig . du måste lova mig att aldirg
  aldirg göra om det. om du lämmnar världen så gör jag också
  det , du vet att du får komma till mig när som helst dag
  eller natt&nbsp; , när som helst . det är bara att ringa
  eller sms så kommer jag direkt . jag hjälper dig vad som en
  händer så ställer jag upp . jag vill finnas för dig . hoppas
  att du vet det . vi har sagt ett föralltid ochd det ska jag
  verkligen försöka hålla , jag tror på oss två . och nu ska du
  iväg till usa , jag vill inte det . lämna mig inte ensam här
  , en månad det går bara inte! </strong><user>
     ttypjossan
  </user><strong>du är värld precis allt och lite till &lt;3</strong><strong>jag känner&nbsp;mig säker me dig . du har fått mig att inse
  vad äkta vänskap är .&nbsp;jag kommer ihåg den dagen vi
  "träffades" haha . jag ville att du skulle me&nbsp;till
  farsta men du ville inte .&nbsp;du betyder groft mycket för
  mig , du har alltid funnits vid min sida .&nbsp;Jag tror ,
  eller jag vet att ingen förstår hur vi två har det . Hur
  underbar och stark vänskap vi delar , den är unik. Ingen vet
  hur mycket jag ser upp till dig och vill vara som dig . Du är
  min absoluta bästavän , det är jag stolt över . Du är den
  enda jag älskar , på det sättet så man vet att det är äkta .
  jag vet inte hur jag ska förklara allt , det är svårt . en
  pea sida beskriver inte hur mycket du betyder för mig , du är
  min värld . jag skulle ge dig precis allt om jag kunde ,
  varenda liten stjärna på himlen . du är som solen , utan dig
  kan man inte leva . du är min andra halv min tvilling . det
  finns ingen som betyder lika mycket som du gör . tack för
  allt du hjälpt mig med . jag får nästan dåligt samvete när
  jag inte kan ge tillbaka något så fint som du har gjort och
  gör för mig . jag försöker verkligen , ditt namn står
  inristat i mitt hjärta föralltid . jag älskar dig verkligen
  josephine &lt;3</strong>
</html>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0