kottar ..

Helllu , hehehe .

Just nu sitter jag och as garvar för jag och amanda har kott & ekorr diskution! mihihihih . ni kan få se den ;D

michaela säger:

baaaajskorv

!!! säger:

men hallå? så kan man ju inte säga!?

!!! säger:

men man får säga sniiiiiiiiigel!

michaela säger:

men får man säga kotte då ?

!!! säger:

va tror du?

michaela säger:

jag tycker det är något man får säga!

!!! säger:

men va tror du jag tycker? liksom kotte? vafan e det för ord? jag tycker att man inte ska säga så? det är kränkande mot sånna som faktist inte h

ar kottar på sin tomt! som jag!

!!! säger:

men om du vill säga kotte så får du faktist säga kottissch

!!! säger:

det är inte kränkande iallafall!

michaela säger:

men.... asso .... shit (?) jag fram inte fram ord . men hallå ekorrar gillar ju kottar , borde inte du också gilla kottar ? kottisch ? vad är det för ord . - Hej Ekorren vill du ha en kottisch????????

!!! säger:

så nu e jag en ekorre? oh my fukking good!!!!!!!!!

mickis ' jag & amanda har bästa diskution om kottar.. säger:

ja ? asso visst det är inget fel me ekorrar bara det att dom äter kottar och du inga kottar på din tomt ? skaaaaaaaaandal!

!!! säger:

men hallå? nu får du faktist inte störa mig mer med ditt ekorrsnack, och ju jag har kottar(kottisch) på min tomt!

Okej , asso jag tycker att det är skit roligt *thihhii* men ifall ha en bra dag puss


Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Tack Tack:)!

2008-06-11 @ 16:18:25
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: amanda

thihi, vi är coolingar mickis! :D §§§

2008-06-12 @ 10:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0