lista igen..

1. Vem är du? Michaela Petersson
2. Ålder: 13
3. Personlighet: cooling
4. E-post: [email protected]
5. Stjärntecken: fisk
6. Jag kommer från: Stockholm
7. Jag bor: Huddinge
8. Mentalitet: Ha inte för höga förväntningar, du blir bara besviken
9. Civilstatus: singelliv ! <333
10. Spel? Gh , Gta , halo & CS <3
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? och jag ska veta detta för ?
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet explorer
14. Din bästa egenskap: Att jag säger som jag tycker 
5. Din sämsta egenskap: Att jag mobbar småbarn..
16. Husdjur: En fågel , en hund & min lilla kanin POPCORN :)
17. Familj: Mamma, pappa och två äldre syskon
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Mina armar hahahaha
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Min mun , för den eee liiten hiihhihihihihihi *asg*
20. Jag sover: I min säng ?
21. Djur jag är lik: sengångare
22. Tror du på något? På min själv ja
23. Frisyr: bajsfuuuuuult
24. Hårfärg: typ brunt/blont
25. Ögonfärg: Bruna
26. Längd: 163 cm 
27. Vikt: 50000000000 kg
28. Skostorlek: 38
29. Gillar: bögar .........*not*
30. Ogillar: mycket
31. Favoritmat: Entricote & färskpotatis me bearniessås (ursäkta stavningen på allt!)
32. Favoritglass: Ben&Jerry's
33. Favoritdessert: Choklad i alla möjliga former
34. Favoritpizza: Kalsong (bara min familj fattar)
35. Favoritdryck: Obo'y hihihihi
36. Gillar du godis? ibland
37. Isåfall vilken sort? favoriten är ju Fizzy bubbel som alla borde veta vid det här laget!
38. Min favoritdrink: Vet inte vad den heter men vu hade den på nyår , men den hade alkohol i sig
39. Min favoritfilm: john tucker must die
40. Min favoritdag: Fredag
41. Min favoritklädesplagg: Jeans
42. Min favoritbok: Alla Varbröder bökerna
43. Min favoritmusik: Allt möjligt
44. Min favoritlukt: Jordgubb
45. Min favoritblomma/planta? Palm
46. Öl eller vin? emh öl , vin smakar bläääää
47. Liknar du en kändis? hahahah nej..
48. Senast köpta skiva: aldrig köpt en skiva
49. Senast film på bio: kommer inte ihåg
50. Bästa låten i världen: mina & idas låtar !
51. Senast lästa bok: Vargbröder , den 4 boken
52. Favoritförfattare: hon som skriver vargbröder såklart
53. Skriver du dagbok? japp . eller slutade med det för typ 5 månader sen
54. Bästa årstiden: Sommar men jag hatarhatarhatar alla bin & flugor och sånt skit!
55. Älsklingsfärg: Gillar alla färger
56. Skulle aldrig ta på mig: Vet inte
57. Vad ville du bli när du var liten? Flygvärdinna , bara för att pappa är pilot x]
58. Blev du det? Vet inte än, men jag vill inte bli det
59. Brinner för: Allt
60. Sportbil eller familjebil? Både och . älskar att åka sportbil (a)
61. Katt eller hund? Hund, katter kan gå och dö
62. Har du nån nojja? och det betyder ?
63. Fobier? Jag vet inte
64. Deppig eller glad? Sådär
65. Politiskt insatt?
66. Värdesätter du ärlighet? Jo, funkar bäst så
67. Brukar du dra "vita lögner"? Ja
68. Är det ok med vita lögner? Ja
69. Känner du en mytoman? Va?
70. Har du pojkvän/flickvän? Nej
71. Är du kär? Lite
72. Hur tidigt stiger du upp? Olika , men månda-onsda går jag upp 9.40 för då börjar blue whater hige :)
73. Är det bra eller dåligt? det är väl okej
74. Vem/vilka vet mest om dig? Alice
75. Gillar du att slåss eller? ja fast bara på skoj
76. Vad har du på dig just nu? En vit t-shirt & Jeans
77. Vad ska du göra ikväll? Nado , sitta hemma i min lilla håla
78. När var du senast riktigt full? hihihi , hemligt
79. Är du seriös? aldrig , det är inte så många som faktiskt sett mig riktigt seriös
80. Hur många väskor äger du? 3 stycken som jag använder, är inte så mycket för att köpa väskor
81. Hur många bilar har du/ din familj: 3
82. Hur många biologiska syskon har du? Två
83. Isåfall, vad heter de? Crippa & Sebban
84. Hur många timmar sover du per natt? håller väl inte jag koll på
85. Vem är snyggast i världen? Vet inte
86. Vad är du allergisk mot? Ingenting
87. Ska du duscha idag? Ikväll ja
88. Vad är det för veckodag? Måndag
89. Vad är det för datum idag?  23 Juni  
90. Vad gör du nästa år? Ingen aning, går i skolan
91. Är du likgiltig? Nej
92. Hårdrock eller synth? Inget utav dom
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? bodde in tyskland från 0-2 så det var väl i en liten gullig radhus kvarter :) så typ en liten blandning .
94. Har du utländska föräldrar? Dom är svenska , men mormor & morfar kommer från danmark & farmor från estland & farfar från sverige ;)
95. Gillar du att laga mat? Jag är duktig på att laga mat faktiskt
96. Märkeskläder eller secondhand? saksamma liksom
97. Hur många par skor har du? 9 st som jag använder
98. Är du sexuellt frustrerad?  Nej
99. Vem är snällast just nu? min pappa haha
100. Var har du ont? armarna , min kanin har rivit mig -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

77. Vad ska du göra ikväll? NADO , sitta hemma i min lilla håla. HAHA, DIN BAJSIGA LILLA KRÄNKARE!!:)<3

2008-06-26 @ 12:28:56
Postat av: Mickis

tyyyyst josse !! :) <3

2008-06-26 @ 21:16:27
URL: http://michaelapetersson.blogg.se/
Postat av: joselicious

hahahaha :D

2008-06-29 @ 13:43:19
URL: http://josefn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0