lördag

Hej hallå .

Kom nyss hem från min tävling på källbrink . Det gick väl sådära he-he . Kom typ sääämst i 80 m och hoppade 7.51 på tresteg haha keff !! , men för amanda gick det ju inte bättre *ihhihih* men vi ska tänka på den ljusa sidan att vi får tre st godisar på tisdag :D:D:D:D för vi gör ju pers i våra grenar (a)) anywhay så sitter jag i soffan och kollar på film me min brorsa , navy cis haha han laddar ner alla avsnitt mhohohoh . Amanda ska sova här ikväll åko för vi ska ju tävla imorgon men det är halv tre så det blir låååång sovmorgon till skilland från idag... Hon kommer typ sex (?) jag vet faktiskt inte.. hehe , men du "slänger" jag upp några bilder från idag ...

 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

man ska alltid tänka på den ljusa sidan! :)

2008-06-17 @ 13:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0