shulululu

Hejsan ..


Idag gick jag upp klockan 8 (?) fråga mig inte värför men jag vakande då , tur va det för då han jag säga hejdå till min bästavän Josephine som åker till usa idag ;(   i en mååånad . hur ska jag klara mig ? det återstår att se hihihi .
Just nu sitter jag brevid min bror & hans kompis lill crippa :D och vi kollar på navy csi .. suger men iafall (a) Idag ska jag vara me amanda och sen ska vi på träningn och dåå ÄNTLIGEN SÅ SKA VI FÅ VÅRT GODIS !!! tre stycken faktiskt!
mitt sommarlov suger tycker jag för vädret är säämst (a) men om 45 dagar ska jag åka till azorerna YIIIPIIE ! (det ligger mitt ute i atlanten för dom som inte vet)) och då kan jag bara glömma alla fuuula! och jag kommer inte sakna någon ! hihihiih. eller jo dom som jag saknar vet om dt!

None älskar <3

kyssar <3

Kommentarer
Postat av: Lilja

sköönt att åka till azorerna! och komma bort från allt :)

2008-06-17 @ 13:58:28
URL: http://liljaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0