sommar

Hej världen..

Har inte skrivit på ett tag för bloggen är cp . men ifall dom här fem dagarna så har jag haft skolavsluting och vart på landet . Igår var det avsluting och det va najs , efter så gick jag hem me Lilja sen drog vi till personne och sola & bada men Lisa & Joanna . Åkte hem vid typ tre träffa ida åkte hem till mig köpte glass och drog till landet . och där då så cyklade vi ner till insjön på mitt land och det va 23 grader!! men vi hade inga badkläder *mumlar* sen cyklade vi eller det va jag som sktjusade ida ... vi åkte runt typ halv ön och den är verkligen stor! Väl hemma så kollade vi på tv tog glass och kolla på tv... he-he . Jag vaknade runt typ halv elva och såklart så sover solstrålen fårtfarande :( jävla sjusovare.. aja jag gick och kolla på tv och spelade gh , ruuuligt . sen tråkgia ida smsar mig när hon ligger på loftet , men nej du kan inte öppna munnen och prata ? :O  hahahahah . pallar inte berätta mera ifall . Eller jo min brorsa fyller faktiskt år idag! Grattis på 17 årsdagen (a) <3

    

Kommentarer
Postat av: jen

Ja det känns som ett måste :)

Fina bilder!

Ha en fin kväll.

2008-06-11 @ 15:50:15
URL: http://jenfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0